9 Şubat 2009 Pazartesi

Yağmurlu Günler Canım



Yağmurlu sabahlara uyandığım için güne rahat başlayabiliyorum 2 gündür. Bilmiyorum, yağmur yağınca sanki herşey daha güvenli, net, bana ait. Yağmur yağan hiç bir günün sabahı kötü bir şey olamaz, böyle düşünüyorum.

Onun dışında, akşam çalışmıyorum, sinemaya gideceğim ," Yes Man" , uzun zamandır vizyonda, ben yeni vakit bulabiliyorum. Sinemadan önce yemek de yeriz. İstinye Park'taki sinemanın içinde "Yoort" diye bir şey var , ondan da yerim muhtemelen. ( Ve bütün dünyayı yiyen kız durdurulamadı...)

Sonra yarın da Amway'in işini yapıyoruz. Tüm gün çalışıyor olacağım.

Bir de bu haftasonu İzmir'e gitme planlarım var gündemde ama, onu hiç bilemiyorum , şimdiden cayar gibiyim.

Neyse, sabah uyandığımda yağmur yağdığı sürece sorun yok.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder