21 Şubat 2009 Cumartesi

Çingeneler ve Ben




Nagyida Çingenleri salonu bastı ! Gösteri başlamadan önce salonda tıkırdayan topukları ile dolaşıp, sahnede 20 kişi zıplayarak dansediyorlar. İlgi fena değil. Gene de , pazarlamak için Karayip Korsanları filan mı deseydik diye düşünmüyor değilim. Başroldeki çocuk andırıyor biraz, hem de belkim daha fazla ilgi görürdü. Amaaan neyse ne.


Bir de şirket yemekleri kesti. artık ne istiyosak kendimiz parasını verip yiyecekmişiz. Hoppala yavrum yaz geldi, çarşıya kiraz geldi, ne diyim ?


Bunların dışında ne desem boş, bir arkadaşımın bebeğine tuttuğu bakıcıları istikrarlı bir biçimde kaçıyor. Bir diğeri kocasıyla barıştığını sanırım bizden saklıyor. Biri iki ay sonra Tuğrul diye bir erkek doğuracak, diğeri umuyorum bu yaz evlenecek filan.


Tabii ben bu insanları çok az görebiliyorum. Telafi etmek için bol bol bol bol şirket telefonundan konuşuyorum. Aman kesilen yemek azalan şahsi maliyetim daha da azalmasın diye durumu telefon faturasıyla dengelemeye çalışıyorum.


Bir de, sanırım bana yakında madalya takacaklar bu kadar çalıştığım için onu bekliyorum.
Not= Esra , hoşgeldin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder