15 Şubat 2009 Pazar

Çok Güzel Hareketler Bunnar Ooo Yeaa


Cuma günü "Çok Güzel Hareketler Bunlar" bizim salondaydı. 1800 kişilik salon bir üniversite kantini gibiydi diyebilirim. Bu kadar genç bir kitle başka bir gösteride izlediğimi hatırlamıyorum.

Televizyonda oldukları kadar eğlenceli olduklarını gördük. Tabii ben Digiturk 'te olduğu için henüz keşfedilmemiş "Laf Ebeleri" ni daha çok beğeniyorum ama :)


Neyse mikrofonlar bozuldu, ecel terleri döküldü, balkonda biri sevgilisine evlenme teklif etti, sahneye bir ara Fatoş Hanım'ın kızı çıkıp aşk şiiri okudu ( Ne alaka di mi?) falan filan.

Sonuçta ben iki gündür işe gitmiyorum. Daha düzeltemediğim iki hikaye yazdım. Pazar sabahı güzel bir kahvaltı ettim. Evde tatlı yapıp yedik, çileğe çikolataya doydum.

He, bi de Eternal Sunshine of the Spotless Mind seyrettik sevgililer gününde.Güzelmiş, enteresanmış. Yüzeysel yorumumu etkilenmiş olmama verelim.

Yukarıdaki foto bir gösteride neden ısrarla fotoğraf çekmemenizi anons ettiklerinin delilidir. Böyle iğrenç çıkıyor işte !!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder