3 Şubat 2009 Salı

Fak Yu PMS !


Yarın Vakko'nun gecesini yapıyoruz. Bütün gün para peşinde koştum, catering, ödemeler, önümüzdeki hafta olacak iş, gelmeyen başbelası bir sözleşme , grup satışlar... Yorgunum, hastayım.

Şöyle gidip güzel bir fön çektirmek istiyorum. Evet ben sabah bir fön çektiriyim, elbise giyerim, topuklu.. Tırnaklarımı kendim yapayım akşam. Eve gitmeden hatta Clementine'de yemek yemeye kandırayım adamı.. Of insan içine çıkacak gibi bile değilim. Eve bir şeyler söylemekten de nefret ediyorum artık, yemek sepeti görmek istemiyorum seni bir süre.

Sonuçta bir gün daha geçti . Nereye kadar böyle geçecek bilmiyorum, sonunu düşünen kahraman olamazmış ( Şu an kendimden iğreniyor ve ağlıyorum biliyor musun...)

İstifa edeyim. Nereye istifa ediosun . Zaten maaşın yarısını yatırmışlar. Zam filan da yok. yeter ulan biri beni keşfetsin artık ! Ya da nasıl zengin olacağımı anlatsın.

Yarın zaten kayıp gün. Neyse kokteyl var, belki bir - iki kadeh içerim.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder