10 Şubat 2009 Salı

I-Phone Beni Korkutuyorsun


I-Phone, dostum sen nasıl bir belaymışsın ya..

Telefon açmaktan başka her işe yarıyorsun , ok. Çektiğim resimleri elimle büyütmesi, küçültmesi süper, o da tamam. Elimde gören herkesin "Ooo yeni mi?" muhabbeti yapması da anlaşılabilir. Ama, küçük iPhone, tatlı iPhone, neden kendi kendine sağı solu arıyorsun ? Neden kapattım zannettiğim telefonlar kapanmadan normal ekranına dönüyorsun ?

Pis iPhone, hain iPhone, ayıp etmiyor musun ? Sosyal hayatımı, dedikodu kapasitemi bitirdin. Telefonda kibar konuştuğum müşterinin arkasından iki laf edemiyorum, telefon kapanmamış olabilir mi diye.

Her şey tamamdı da bir paronoyaklaşmam eksikti. Ne zaman dedikodu yapmaya başlasam aynı bir yavşak gibi tedirgin oluyorum, iPhone'u buluyorum, açık mı kontrol ediyorum .

Bi sen eksiktin iPhone.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder