25 Şubat 2009 Çarşamba

Dua


Sizde eminim ki benim gibi görüntüleri izlemekten, internetten takip etmekten kendinizi alamıyorsunuz. Kırılmış bir teneke oyuncak gibi bu sabah toprağa iniş yapmış Thy İstanbul - Amsterdam uçağı. Başka bir ülkenin yabancı ve soğuk topraklarına.

Bugün o uçağa bakan ve kazanın haberlerini okuyan 100'den fazla insan, şok oldu, yıkıldı, hayatlarının belki de en acı gününü yaşadı.

Uçakla yolculuk çoğu insan için korkutucudur, yurtdışına uçak yolculuğu ise 2 kat korkutucudur , bütün o kontroller, bekleyişler insanı gerer. Uçağa bindiğinizde hemen varalım gittiğimiz yere isteriz. Yolculukları seven insanlar vardır evet, ama uçak yolculuklarının çok büyük hayranları olduğunu zannetmiyorum.
Bu kazadan sağ salim kurtulan THY yolcuları için, bu hayattaki ikinci şanslarını iyi kullanmalarını diliyorum. Ölümden dönüp yaşayacakları hayatlarının onlar için bir yeni hayat olmasını diliyorum.

Hayatlarını kaybedenlere Allah'tan rahmet, yakınlarına sabır diliyorum.

Bir de bir daha hiçbir uçak düşmesin istiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder