7 Ocak 2009 Çarşamba

Starbuck , This is Apollo


Profilo A.V. M.'yi çok severim. Hem evim yakın, hem senelerdir gidiyorum, hem de yarı fiyatına. Bu sonuncusu olmadı .

Neyse, dar koridorları ve alçak tavanları var buranın, son zamanların alışveriş merkezlerine girdiğinizde hissettiğiniz uçak hangarında dolaşan küçük karınca duygusu olmuyor burada yani. Koridorların arasında dolaşırken mahallemde dolaşıyor gibi hissediyorum. Sevdiğim yerleri var,sevmediğim yerlerini görmezden gelebiliyorum.

Dün biz gene buradaydık, yemek yedik, sonra ben Koton'a girdim. Koton indirime girmiş. E tabi 2 ay önce 2 katı fiyatla aldığım montu indirimde görünce ben de bunalıma girdim. Neyse topladım bir şeyler, haftasonu çalışıyorum, yeni bir kaç kıyafet iyi gelebilir diye düşündüm. Aslında bot almak istiyordum ben, uzun bir tane, siyah, şöyle yürüken "nerden aldınnnn" denecek. Bulamadım bot mot, zaten açtım , acelem vardı, saha kaygandı, hava koşulları uygun değildi filan. Önümüzdeki maçlara bakıcaz artık.


Neyse, eve dönerken Starbucks diye tutturdum, girdik aldık iki kahve, iki kek ( havuçlu olan benim ) . Nesini bu kadar seviyorum Starbucks'ın bilmiyorum. Ally Mcbeal vardı eskiden cnbc-e 'de, orda tüm amerikan halkı sabahları işe giderken ellerinde kahve fincanıyla yürür gibi bir izlenim edinmiştim ben. Ne biliyim canım çekiyordu, o günlerden kalma bir takıntı sanırım. Bir de paketlerini seviyorum, kağıt bardaklarını, kekleri koydukları kare kutucukları. Kıt bir insanmışım gibi geldi şimdi bana bile bu yazdıklarım ama öyle.

Aslında ben normalde kahvemi çayımı şekersiz de içerim. Starbucks, bak itiraf ediyorum kahvelerin reçel gibi yapış yapış ama neden seni canım çekiyor bilmiyorum.


Sonuçta eve döndük saat 22:00. Ben bir bardak kahveyi içtim bir güzel sömüre somura. Biraz televizyona baktım. Uyudum sonra. Kahve içince uyuyamazsın derler bir de diye düşünüyodum uyurken. Son gülen ben olamadım.

Doğruymuş dedikleri. Uyandım saat 03:00'da. Düşündüm, salona gittim, tv 'yi açtım. Starbucks'a da amerikan özentisi zevklerime de güzel serzenişlerde bulundum.

Saat şu an 11:30. İşteyim. Ve hala uyumadım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder