8 Ocak 2009 Perşembe

Pantalonu gösteren ütü


Hayatım boyunca iç çamaşırlarını ve çarşaflarını ütüleyen bir insan olmak istedim. Böyle bir ev arkadaşım vardı .

İç çamaşırlarını, yastık kılıflarını ütüler, ayin gibi saatlerce banyo yapar, ve sonrasında banyoyu çamaşır sularıyla silerek çıkardı. Saatlerce giysi dolabını düzenler ve kıyafetlerini neredeyse renklerine göre indekslerdi. Çok boş vaktimiz de yoktu, yoğun bir iş gününün ardından mesela bütün gecesini böyle şeylerle geçirirdi. şaşkınlıkla onu izler ve hayatındaki her şeyi dolabında yaptığı gibi yoluna sokamamasına hayret ederdim.

Bense her zaman sabahları banyo yapmaya üşenmemek için kendini zorlayan , kuaföre gitmeyi devamlı erteleyen bir insan oldum.
Ütülenmesi gereken gömlekleri bazen aylarca giymiyorum.

Erteleyerek yaptığım her işin zorluğundan bunaltı geçiriyorum. Hep bundan sonra diye başlıyorum planlara. Yarın yeni bir insan olacağım diye söz veriyorum kendime.
Aslında , yani , böyle bir kural mı var, ütü yapıp evi tertemiz mi yapmalıyım mütemadiyen ? Ben dağınık bir insanım . Dağınıkım.
Bu kadar boktan plan olmaz olsun ya. Bundan sonra hiç , bundan sonra iç çamaşırlarını ütüleyen bir insan olacağım , diye bir cümle kurmayacağıma kendime söz veriyorum.
Verdim gitti hatta.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder