20 Ocak 2009 Salı

Kavgacı Kadını Sakinleştirmenin Yolları


Kavga anında bazen öyle bir noktaya geliyorum ki, beni ne sakinleştirir onu ben bile bilmiyorum. Ne yaptığını ve ne dediğini bilmeyen bir deliye dönüşüyorum. Yalnız olmadığımı da biliyorum. Benim gibi kavga anında türlü sebeplerden delirmiş kadınların karşısında gün geçmiyor ki bir oğlan çocuğu " Ama sevgilim affet.." diyerek çaresizlik içinde çırpınmasın.

İşte bu nedenle, gayet aklım başımdayken, böyle anlarda erkekler nasıl davranmalı onu yazıyorum. Çünkü görüyorum, hep yanlış yapıyorsunuz..


- Konu kıskançlıksa, "Sen benim için en güzelisin" demeyin. O ne öyle kuzguna yavrusu güzel görünür gibi.. "Benim için" kısmını kesin atın hatta. Hiç bir kadın sırf sizin için güzel olmakla yetinmez. En iyi yöntem kıskançlık kavgasını geri püskürtmektir. Siz daha kıskanç olun evet! Şöyle de bir olay olmuştu, sana da bilmemkim bakmıştı ben olayı büyütmedim bile diyin. Zeytinyağı olun. Kıskanılırken yumuşayan kadın konu neydi unutacaktır.


- Karşınızda yüksek sesle sizi azarlayan bir kadın olduğu için şalterleri kapatıp off durumuna geçmiş olabilirsiniz. Ama olmaz, bir kavgada susmak ölümcül hatadır. Çünkü bir kadın duracağı yeri bilemez, saatlerce aynı konudan bahsederek n giderken sonsuza şeklinde sinirlenebilir. Arada bir saçma da olsa bir kaç cümle kurun. Kavganın en ateşli anında "Yemekteyiz başladı izleyelim mi? " filan gibi bir cümle riskli olsa da denenebilir.


- Kendi siniriyle kendini döven kadın kendinden geçip terk etme tehditleri savurmaya başladığında yapabileceğiniz en büyük hata " Yapmaaeauuu" diye yalvarmaya başlamaktır. Cool olun . Korkudan altınıza etseniz de çaktırmayın. Beni terk etme diye yalvaran ama terk edilmemiş bir adamın tarihte var olduğunu zannetmiyorum.


- Kavga, küslük ve terslik sekanslarıyla uzuyorsa, karşınızda saatlerce susan ve nesi olduğunu sorduğunuzda "Yok bişeyim..." diyen bir kız varsa artık yapılacak tek bir şey kalmıştır ; Alışveriş . Evet, kız arkadaşınız hangi sosyal ve kültürel sınıftan olursa olsun koca bir moda sektörünün üzerine döndüğü bir geni hep beraber paylaşıyoruz. Haklı mücadelesinde ısrarlı sevgilinizi çaktırmadan da olsa bir alışveriş merkezine götürürseniz, Zara'ydı Mango'ydu derken ne kavga kalır ne hüzünbaz süzüşmeler.


Açıkça anlatabildiğime inanıyorum.

2 yorum: