6 Ocak 2009 Salı

Kadınlar üzerine kurulmuş en önemli komplo


Açıklıyorum ey insanlık, kadın ırkı özellikle siz dinleyin . Yıllardır kadınlar üzerine geliştirilmiş en sistemli ve acı verici baskı kurma politikasını açıklıyorum ;


Son 5 senede en çok ne yaptın diye sorarsan, rejim yaptım güzel kardeşim. Hem de 38 bedenim , istediğim her şeyi giyebiliyorum.


Her yemekte diyet kola söyledim. Her hamburger yiyene günah işliyormuş gibi baktım. Gazete okurken zayıflayan ünlü haberlerini kaçırmadım. Sokakta gördüğüm zayıf kızlara gözlerimi kısarak baktım ve sevgilim yanımdaysa onları görmesini engelleyecek açıda oturdum.


Tüm alışveriş planlarımı kilo verme sonrasına erteledim. Uzun süredir görüşmeyen arkadaşlarla buluşunca önce kimlerin kilo verip aldığına dikkat ettim. Birisi kilo mu aldın sen diye sorunca evde kendime gelmek için kişisel gelişim kitapları hatmettim.


Her sabah az yedim, her akşam kontrolü kaybettim.


Ve bunları sanırım sadece dergide gördüğüm kızlara benzemek için yaptım. Biri bana bunu yap demiş olmalı sonuçta. Ya da ben bir deliyim, kendiliğimden böyle davranıyorum. Durup durup nasıl kilo vereceğini düşünür mü bir insan ?


Etrafıma bir bakıyorum da, hiç bir kadın kendinden menun değil. Bir "zayıflamak isteyenler" cephesi var. 36 beden insan bile var kardeşim bu grupta, poposunu büyük buluyormuş. Bir insanın poposu büyükse, büyüktür. Bunu niye kabul etmiyoruz ki? Bir de "kilo almak istiyorum"cular var. Bunları da zaten kilo vermek isteyenler yakalayınca dövüyor.


Peki yağ tabakaları peşinde kadın ömrü böyle geçerken, erkekler napıyor? Napıyor ha sorarım sizlere naapıyor? Ne isterse yiyor, içiyor, göbek yapıyor. Hiç de bir erkek görmedim kilo vermek için yırtınan. Ne şimdi bu? Kadınlar aptal mı yani ?


Ben , kendim, bizzat şahsımla beraber bu kadınlar üzerine oynanan iğrenç oyunu bitirmeye karar verdim. Artık ne istersem yiyeceğim yeter ya. Kimseye de soracak değilim. Çok ünlü bir manken ya da oyuncu olmayacağım da belli, ne kasıcam , kameralar mı çekio 6 kilo koyacak üstüne.

Beni böyle seven kalsın kardeşim yanımda. 40 kilo kadınların üzerinde dar elbiseler güzel durabilir ama, ben kadın gibi görünmeyi tercih ediyorum artık. Sağlıklı olayım gerisi yeter yani

Aaaa, Çıldırtmayın insanı. Yeminimi bozdum. Artık ne istersem onu yiyeceğim.


Hayat kısa zaten.

1 yorum:

  1. durumunuzu erkeklerle karşılaştırıp kararlar almaktansa, tam anlamıyla mantık çerçevesinde kararlar almanız en faydalısıdır bence.
    ama sonuçta vardığınız karar doğru bence,ama söylediğim şekilde aldığınız kararlarla hayatınız daha yaşanabilir, kıskançlık gibi bi kompleksten uzak, nezih ve daha yaşanabilir olur bence. kadında erkekte insandır, onları birbirinden farklı kılan işte bu kadın ve erkek kategorilendirmesidir.

    YanıtlaSil