9 Ocak 2009 Cuma

Kankırella


Yeter ama dostum ya, hakkaten yeter.


Tamam yıllardır arkadaşız. İyi kötü bir şeyler paylaştık, yaşadık. Sonra herkes yoluna baktı. Derdini telefon açıp kusarsın dinlerim. Benim hakkımda bir haltı merak etmezsin umursamam. Bir gün açıp nasılsın demezsin mesela, neyse ya derim, hakkaten takmam kafama.


Ama yeter ulan artık , her aklına geldiğinde telefon açıp bir şey isteme benden. İstediğin şeyi sana verip verememem değil önemli olan, her aklına estiğinde mecburmuşum gibi beni araman. Israr etmen filan "Olmaz mı acaba yaaa"


Bak, yakında , kendimi zor tutuyorum çünkü, sana çok kötü laflar hazırladım, söyleyeceğim hepsini. bir bir.

Ama şimdi susuyorum.

Olan da üçkuruşluk arkadaşlığımıza olacak. Bilmiyorum o zaman mutlu olacak mısın ?

"Kanka"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder