11 Nisan 2010 Pazar

Up , Animasyon Deyip Geçme !


Animasyonları büyük beklentilerle izlemem. Pek öyle "Shrek ne kadar tatlı di miiğ " kızlarından değilimdir. Hatta biraz katı bir genelleme olacak ama "çizgi film" ler çocukluk yıllarında çocukluk anılarında kalmalı diye düşünürüm. Eğlencelik filmler evet, etki alanı geniş mi, hayır.

Bu görüşlerimi değiştirebilecek bir film izledim bugün . Sporda vakit geçsin diye Up'ı açtım. Uçan bir ev filan hatırlıyorum fragmanlarından. Pek de merak etmiyorum hatta. Derken..

Up beni ilk 15- 20 dakikası ile yıktı geçti. Spoiler olmasın, bahsetmiyorum konusundan filan. Ama benim kafama yüzlerce soru doldurdu Up.

Çocukken en büyük hayalim neydi diye düşündüm mesela. Peki ne oldu, yapabildim mi? Şimdi en büyük hayalim ne peki? Günlük hayatın illüzyonundan kurtulup ne zaman yapacağım onları ?

Çoğu hayalimi gerçekleştirdim, şanslıyım. Ancak gene de sırada bekleyen uzun bir "to do list" var.

Kim tutuyor ki beni?

Hayallerimi erteleyip erteleyip bir gün hiçbir anlamlarının kalmadığını görmek istemiyorum. Ve silkelenip kendime geliyor, hemen bir plan çıkartıyorum.

Madde 1 - Size söylemiyorum.

Madde 2 - 2010 bitmeden Roma görülecek, planlara şimdiden başlıyorum.

Siz de durmayın yahu, hemen yapılacaklar listenizi hazırlayın.

Ya da Up'ı seyredin önce..

2 yorum:

  1. bunu tavsiye eden sanırım 3.cü kişi oldun. izlemek farz oldu.

    umarım yapmak istediklerini bir bir yaparsın.

    YanıtlaSil
  2. evet evet izle bir an önce , 3 kişi de tavsiye ettiyse bu bir tesadüf olamaz :)

    YanıtlaSil