9 Nisan 2010 Cuma

Kısa Kısa

- Katı gıdalara geçmenin verdiği heyecanla oğlanın ağzına bulduğum herşeyi tıkıyordum ki, doktorun ıspanak suyuna batırdığım ekmekler karşısında verdiği tepkiyle titreyip kendime geldim
- Kilo vericem diye düzenli spor yapmaya başlayınca ilk haftalarda kilo vermek yerine aldığınızı biliyor muydunuz ? Bilemiyorum bu ya bir gerçek, ya da spor hocası kilo verdiremediği gibi bir de çok fena kandırdı beni.
- Sokaklarda gezerken bazen takım elbise giymiş saçlar fönlü acele acele yürüyen kadınlar görüyorum. Tekrar çalışsam mı acaba diyorum. 2 Saniye kadar düşünüyorum. Sonra da saçmalama diyorum.
- Yaz geliceksen gel, gelmiyeceksen de gösterip giösterip insanın sinirlerini bozma.
-Peki bu haftasonu Debenhams 'da %70 indirim olduğunu biliyor muydunuz ? Cevahir AVM yakınlarındakilere duyurulur.
- Sadece benim oğlanda mı böyle bilmiyorum ama Aptamil mama kabızlık yapıyor yahu. Mama içirdiğiniz bebeğinizde kabızlık problemi varsa Similac mama tavsiye edebilirim, doktor tavsiyesiyle kullandık kabızlık ve gaz problemini çözdü.
İşte öyle böyle..

3 yorum:

  1. blogspotta gördüğüm en güzel blogların tepelerinde bu blog, söylemezsem olmaz. çok çok az blogu 1 saatten fazla süre okudum eski kayıtlara ine ine... üslubunu kendiminkine çok yakın hissettiğimdendir belki, oğlunu da benim için öp :)

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim cemre, bu blogla ilgili bana yazılan en güzel şeyler bunlar. senin blogunu okurken ben de üniversite ve yurt yıllarıma geri dönmüş gibi hissettim :) sevgiler..

    YanıtlaSil
  3. Merhaba,

    Bende 8 aylık oğlum için similac mama kullanıyorum ve cok memnunum. Oğlum tadını çok seviyor. Yurtdısı sitelerinden takip ettiğim kadarıyla yurtdısında çok populer bir mama.

    Bebeğimle ilgili paylaşımlarımı yazdığım blogum ilginizi çekerse: http://canimoglumcanimkariyerim.blogspot.com/2012/02/bir-pismanlik-oykusu.html

    YanıtlaSil