18 Nisan 2010 Pazar

Hafta Sonumun Enleri


En komik olmayanı= İ- phone'un yüklediği programla dünya plajlarını dikizlediğini kahkalarla anlatan götoş koca

En güzel esprisi = - Nette misin? - Hayır koltuktayım...

En uslu bebeği = Kesinlikle benimki değil.

En sportif insanı = Kesinlikle ben değilim.


Bu vurucu girişin ardından, hafta sonumuzu özetlemem gerekirse, Cuma dışarıda arkadaşlarla yemek yedik , Cumartesi misafirliğe gittik, bu gün de bize insanlar geldi. Sevimli oğlumun tanımadığı insanların suratına önce acılı bir şekilde dudaklarına bükerek bakma ve sonra da bağıra çağıra ağlama gibi bir huyu ortaya çıktı. Bu arada bebek onları sevmeyince insanlarda bir bozulma hasıl oluyor. Hatta bebeğin bakıp ağladığı arkadaşlardan biri 4 ay sonra baba olacağı için diyebilirim ki inat etti ve bebek gülene kadar başında maymunlaştı.

Bebek bekleyen arkadaşlara misafirliğe gidince düşündüm de hamilelik bebeği büyütmekten daha zor geldi bana yav. Kilo alıyosun, başına gelecekleri bilmiyosun, her şeyi askıya alıyosun ve bekliyosun, bekliyosun. Halbuki çocuk doğduktan sonra negzel, bir süre tuvalete gitmeye bile fırsat bulamıyosun, düşünmeyi bırak. Nerde hareket orada bereket .

3 gündür spora gitmiyorum. Hatta niye 3 yazdım anlamadım şimdi kendime bile yalan mı söylüyorum neyim 4 gündür spora gitmiyorum. Ama yarın kesin gidicem . Hatta ilk aldığımda dizlerimden yukarı çıkmayan pantalona sığıp da cts dışarı çıkınca daha da gaza geldim, fak yu kilolar, hahahhaha

Bu hafta sonu bir şey daha farkettim evli ama henüz çocuk sahibi olmamış çiftler, bebeklileri denek hayvanı misali inceliyorlar. Hatta güya çaktırmayıp korku dolu gözlerle soru filan soruyorlar, işte efendim " Geceleri uyuyor mu?" " Bebek arabasını pahalıya mı aldınız?" "Doğum sonrası kilolar kolay veriliyor mu?" He bebeğim he, geçin köprüden bak bu taraf çok hoş çok güzel :)

Neyse hafta sonu bitti ya. Çalışırken çok üzgün olurdum mesel ben şu saatler, pazar akşamları . Ama şincik ; ipimle kuşağım açıkçası..

Yarın , size limonlu tarçınlı kek yapacağım hemi de esmer şekerli ama hepsini ben yiyeceğim hahaytt. Tarifini merak edenler yarın uğrayabilir. Merk etmeyenlere de bir şeler düşünürüz artık.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder