15 Nisan 2010 Perşembe

Doğum Günü Çılgın Parti


Akşam bir doğum gününe gidiyorum. 30'una giriyor en samimi arkadaşlarımdan biri. Evde pasta kesip sonra bir şeyler içmeye çıkalım diyorlar. 30'umuza geldiğimiz halde şu evde pasta kesme aksiyonundan vazgeçememe sebebimizi anlayamıyorum.

Yani yıllarca Sex and the City'i beraber seyretmedik mi kanka ? Yakışıyor mu evlenip çoluk çocuğa karışmış şu halimize kıromançi ev pastaları ve yanında kola. Zero bile değil ve hatta iki buçuk litrelik ?

Dışarı çıkıp eğlenelim anlayışına da bir yerlerde bir şeyler oluyor herhalde insanların. Tam olarak 25 ile 30 arası bir yerde oluyor bu hatta. Şimdi benim anlayışım bir egeli olarak aynıdır ; içki, kalabalık ya da tenha bir mekan , içki, balık , içki, dans ya da saz söz ve içki. Bir tek piyasa mekanları sevmem, 18 yaşımda da bu böyleydi. Herkes birbirine bakıyorsa bir ortamda nefes alamam, boğulurum.

Neyse ne diyodum, he bu dandirik samimi arkadaşım dedi ki, Ümit Besen'e gidelim mi, içki - yemek 80 TL'ymiş dedi. Çok net bir biçimde 80 TL'yi sokağa atmayı tercih edeceğimi söyledim. Cumartesi'ye plan yapıyoruz, isterseniz gelin dedi.

Şimdi bu noktada bana şey oluyor, bilmiyorum size de oluyor mu; hayır dedim ya..Çok eğlenecekler diye kıllanıyorum. Kendimi ikna etmeye çalışıyorum ya da o akşam yapacak başka bir iş bulmaya kendime. Resmen rahatsız oluyorum o plana.

Halbuki Ümit Besen ya naalakası var benle? Off galiba gidicem sanırım, sırf çok eğlenecekler sıkıntısı yaşamamak için.

Bir de ben doğum günlerinde hediye almam. Yani bu huyumu garipseyen çok insan vardır eminim. Bana hediye alsalar bile almam, çünkü bana aldıkları hediyeleri nasıl aldıklarını biliyorum. Bir AVM'ye gidip, en ucuzu hangisi, en pahalı gibi durup da olmayanı hangisi diye diye bir şey beğeniyorlar, bir yandan da kendi zevklerine göre aldıkları için aldıkları bir işe yaramıyor ve bir köşeye atılıyor.

He , eskiden kitap alırdım baktım benden başka kitap okuyan adam yok çevremde. Çok ciddiyim benim böyle sığ bi çevrem var demek ki. Ciddi değilim be espri yaptım.

Tabii hiçbir şey almıyor değilim. Ya içki alıyorum ya çikolata.Ya da çukulata. Hem para harcamamış cimri diyemiyorlar, hem de bana da ikram ediyorlar, hahayt.

Bu arada benim canım mı sıkılmış bugün noolmuş bu nasıl bir analiz kıçındırık doğum günü için anlamadım.

Gidiyim bebeğe armut alıyım rendeliyim yediriyim kafam dağılsın. Al işte benim çapım bu.

4 yorum:

  1. iyidir dogum gunu partileri ya, hem kafan dagilir, hem de sevdiklerini görmus olursun. arkadasina iyi seneler, sana da iyi eglenceler dilerim..

    YanıtlaSil
  2. Hayır, onlar hiç eğlenmeyecekler merak etme. Aynı doğumgününde olduğu gibi yapay, sağdan soldan gördükleri şeylerle eğleniyormuş gibi yapmaya devam edecekler. Üstelik para da verdikleri için, "paranın hakkını vermeliyiz!!" diyerek daha çok saçmalayacaklar. Ümit Besen dinlerken arada hüzünlenmiş gibi yapacaklar falan, sonra bitecek.
    Saçma sapan garsonlar olacak, ama sonuç olarak sadece oranın gürültüsü ve göz bile boyayamayan yapay renkleri onları eğlendiriyormuş gibi gözükecek.

    Yani gitme bence, evde otur family guy ya da black books izle daha çok eğlenirsin =)

    YanıtlaSil
  3. ella, iyi dileklere teşekkürler,

    alcoholica , insan uyuzlanmadan duramıyor işte, gene de gitmem heralde ya herşey tamam ama ümit de değil artık yani:)

    YanıtlaSil
  4. arkadaşının doğumgünü kutlu olsun ama ümit besen kısmı olmamış:)

    YanıtlaSil