7 Nisan 2010 Çarşamba

Her Bahar Aynı Hikayee

bahar aylarında herkeslere aynı şey oluyor mu bilmiyorum. Ama benim fena halde yenilenesim, modifiye olasım filan geliyor. Yüzeyselliğin bile en yüzeyinde yüzerek yenilenme planımı beyan ediyorum;
Kilolar gidecek, saçlar boyatılacak , spora gidilecek , düzenli cilt bakımı yapılacak, küçük beden kıyafetler alınacak...
Peki bahar gelince en akademisyeninden en tikisine, en çıtırından en teyzesine tüm kadınlar olarak biz, neden hep aynı şeyleri istiyoruz? Neden yenilenmek demek fiziksel olarak bir kalıba uymak demek? .Neden hepimizin içinde bir beş kilo zayıf, sarışın ya da ne bileyim sokakta gördüğümüz birilerine benzemek isteyen bir kadın var?
Ben artık kendi gerçeğimi kabul ettim, bunları istiyorum işte.
ne bileyim bir hafiflik geldi üzerime gerçeğimle barışınca, bir prototipe uyunca. Kendimi inkar edemiyorum.
Gidip bir Cosmo alayım da okuyayım bari beni o paklar :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder