6 Mayıs 2010 Perşembe

Tartı Yok Ama Bir İncelme Var

Sabah aerobik dersi vardı. Bilmem kaç haftadır gidiyorum bi halta yaramıyor mu acaba. Hayır gelen diğer kadınlara bakıyorum pek bir değişiklik yok hiçbirinde. Bu ne ya anlamadım. Hoş dün annem geldi bibuçuk aydır görmüodu beni aa kg vermişsin insana dönmşsün filan dedi ama. Hala nikah yüzüğüm parmağıma olmuyor ve hala eski kotlarımın düğmeleri kapanmıyor.
Tartıya çıkmaktan da korkuyorum zati. Elimden geleni yapıyorum en azından bu konuda içim rahat. Saat 17:00'den sonra bir şey yemiyorum ve spor yapıyorum. E daha da bir şey yapamam emziriyorum. Napsın bebeğim aç mı kalsın? O pastaları börekleri sırf onun için yiyom ben. Böyle de fedakar bir anneyim.
Neyse, tartı yok ama bi incelme var ona inanıyorum. O nedenle şöyle Temmuz'a kadar filan tartılmıyım diyorum. Ama Temmuz'a kadar tartılmayıp sonra da tartıda 1 kg bile veremediğimi görürsem ne olacak? He nolcak o zaman ?
Neyse sakinim. En iyisi tartılmıyım bana dar gelen bir pantalonuma girmeye çalışıyım her hafta.
Kadın olmak ne zor ya ofofofofofoff

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder