1 Mayıs 2010 Cumartesi

Kısa Kısa

- Bir Cumartesi gününü çok iğrenç geçirdim. İnatçıyım ve küsünce kesinlikle ilk konuşan ben olmam.
- Artık tartılmıyorum ve daha hızlı kilo veriyorum Ya da bana öyle geliyor.
- Çarşamba akşamı Sevda Demirel'in doğum gününü kutlamak için Etiler Nispet'teydik ve orada ne halt ediyorduk gerçekten bilmiyorum. Benim hayatımda böyle sürrealist anlar oluyor, oluyor da bir şeye mi yarıyor?
- Kocam garsonlara ve valelere bahşiş vermeyen bir cimri ve bunu 5 sene sonra şimdi farkediyorum.
- Şu geçtiğimiz hafta ne kötü haberler vardı yahu di mi? Alt üst oldum , naifliğime kurban.
- Haftaya hafta sonu Ankara'da bir irade ve sabır sınavı veriyor olacağım.
- Hem zayıflamak istediğim hem de tatlı yemek istediğim için şişmanlatmayan tatlılar yapmaya karar verdim. Kepekli çikolatalı kurabiye yaptım herkes bayıldı. Buraya yazıcam en kısa zamanda.
- Yarın sabah kahvaltısına misafir var ve evde ekmek, peynir, yumurta yok. Bir sorun olmaz di mi?
Hay bin kunduz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder