1 Mayıs 2010 Cumartesi

Dünyanın En Gıcık İnsanı

Sizin hayatta şu aralar sinirinizi kim bozuyor ? Var di mi öyle biri ?
Her yaptığına gıcık olunan, sanki hayattaki amacı sizi üzmekmiş gibi gelen, konuşmasına, hareketlerine ve de her şeyine sinir olduğunuz, kıl olduğunuz, kılçık olduğunuz o "biri"
The one.
Benim de var. Bu aralar midemi bulandırıyor, beni kendime gücendiriyor. Uzak duramazsın böylelerinden bir de, sen kaçtıkça kovalar çünkü. Görmeyeyim dersin gözüne batar. Konuşmayayım dersin tutamazsın. Artist artist artık beni üzemeyecek dersin , afedersin, ağzına eder.
Benim de var öyle biri . Kıl kılçık "the one".
Seni sana olan hoşgörümle boğmaya karar verdim . Burdan vicdan muhasebemdir, seni sevmemek kendimi sevmemek aslında. O nedenle dünyanın en kıl insanı, seni sevmeye karar verdim.
Sevmediğim bir şeyi zorla burnuna soka soka yenmesi gibi olsa da, kustursa da, böğürtse de, ve de ve de,
Seni artık sadece sevmeye karar verdim. Çünkü üzerime oturan elbise bu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder