13 Ocak 2010 Çarşamba

Sayıklayan Kadın


- Bu bebeğe hiç bir giysisi olmuyo artık . Yeni bebek yapacaklar o etiketlerinde 0-3 ay yazanlardan almayın kuzum. Daha birer kere giyilmemiş bebek kıyafetleerinden oluşan bir dolap var elimde. Hayır zayıflayınca giyer desem o da olmaz ki:)

-Akşama kalamar yemek istiyorum. Biri bana tavada sarımsaklı kalamar yapsın, onu çok seveceğim.

- Haftasonu göreceğim insanlar, ya yeter kilo almışsın diyip durmayın, doğum yapalı 2 ay oldu ve 14 kg verdim. yavaş yavaş gidio işte, daha napıyım ?

- Kocalar eve erken gelsin kampanyasında desteklerinizi bekliyorum efendim.

-Sonuçta o bir bebek ama bu kadar yüksek sesle gaz çıkarması bazen beni gerçekten korkutuyor.

- Rica etsem Ayşe Özyılmazel umurumda olan bir konuda yazabilir mi? Yazamaz mı? Umurunda mı değilmiş? E peki madem.

- Ho'oponopono galiba işe yarıyorsun garip şey. Okuyun, uygulayın, işe yararsa bi zahmet bana da haber verin.


2 yorum:

  1. lale zeynep iadeyi ziyarete geldim..
    * şu kocalar eve erken gelsin kısmını bende tam gaz destekliyorum..:):):)
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. hoşgeldin şekerim her zaman bekleriz:)

    gelsinler di mi ya..

    YanıtlaSil