26 Şubat 2011 Cumartesi

Çok Değil , 5 Sene Önce...

Bundan çok değil 5 yıl önce...

- Evli değildim, çocuğum da yoktu.
- Tek başıma Ali Sami Yen stadının dibinde giriş katı ve pencereleri demirsiz bir evde yaşıyordum ( Bu ne cesaret??)
- 13 kg daha zayıftım
- 6 kredi kartına bayağı bir borcum vardı , bir kuruş birikmiş param da yoktu
- Hiç sevmediğim bir işte çalışıyordum
- Saçlarım sarıydı
- Günde 1 paket sigara içiyordum
- Ehliyetim de yoktu , arabam da
- Kendime güvenmeyi daha öğrenmemiştim.

Şimdi bakıyorum da, gençliğime methiyeler düzmek, ah keşke 25 olsam tekrar demek gelmiyor hiç içimden.
O başka bir insanmış, o kız şimdi nerede bilmiyorum. Bir dönem aynı isimi paylaştık onunla , sonra o gitti ben kaldım sanki. Yaşlanmak da değil, büyümek de. Değişmek işte bu, nefes aldıkça değişmek.

5 sene de her şey mi değişir ? 5 sene bu kadar uzun bir zaman mı gerçekten ?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder