20 Şubat 2011 Pazar

Adam Maç Seyrederken Biz Napıyoduk ?


Sıkılldııımmm. Dıgıturk'e tek seferlik bayıldığı 36 TL ile, tek başına maç ortamı yaratmaya çalışıyor. Keşke arkadaşları ile izlemesi için gazlasaydım. Bir elinde bira, öbür eli stresli stresli saçlarında maç izliyoruz ablası. Aha bak şimdi de soruyo " Ne yazıyosun maçı mı yazıyosun"

Hayır hayatım senin maçın içimi şişirdi sıkıntıdan yazıyorum. Bak şimdi de baksana gole diyo. bebeğim baksam da ne anlıycam ki .Bak gene baksana. "OO güzel golmüş " diyorum. Bu seferde " Yalancıı" diyo. Ya evlendik bi de çocuk yaptık diye bu adam benle fazla mı içli dışlı oluyo ne ?

Neyse maç 90 dk, bi de arası var, ve ben maillerimi, facebooku, sözlüğü, ve gene aynılarını defalarca kontrol ettim. diziportta yeni dizi yok. İndirdiğim film inmek bilmedi. Ayrıcana buzdolabında da hayatımı hareketlendirecek hiçbi şey yok.

Böyle durumlarda hep yaptığım gibi hipnotize olmak için ekrana bakmak istiyorum, orada da beni hiç ilgilendirmeyen bir kaç adam maç yapıyor, Allahım çıldıriciim.

Kaderde varsa maç izlemek o zaman Burcu Esmersoy naifliğiyle yorumlayayım bari diyorum. Ama Aykut çok yaşlanmış ve F.B.'de türk futbolcu yok mu ambiyansında kalıyor laflarım.

Koca kişisi seni seviyorum ama bi daha ki sefere karısında yeterli dedikodu potansiyeli olan erkek arkadaşlarını çağırıp seyret maçları tamam mı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder