1 Ocak 2011 Cumartesi

Yeni Yıl Hayırlı Noeller

Öncelikle ; her şey düzeldi, evdeyiz, ve iyiyiz.

Şimdi konumuza dönelim. Tabii ki yılın bu günlerinde bahsedilecek konu belli, eksik kalmamalıyım. 2010 nasıl bir yıldı, neler oldu, kısa bir özeti buyrun efendim;

- 2010 'da kendimi düştüğüm yerden tekrar toparlamayı öğrendim, ne kadar dağılsam da kendimi toparlayabilmemin tek yolunun gene ben de olduğunu keşfettim. Yani kısacası, kendimden başkasını tanımam arkadaşım.
- Bu yıl hayallerimi gerçekleştirmek için inanmamın yeterli olduğunu da tekrar anladım.
- Roma'yı gördüm
- Şu an itibariyle 25 kg verdim
- Kendi işimi açtım hatta daha ilk aylarda tıkır tıkır para kazanmaya başladım.
- Yıllardır hayalini kurduğum tatili yaptım.
- Bebeğin ilk yaşını onun dibinde geçirdim, hiç bir şey içimde kalmadı.
- Önce kendimle küstüm, sonra kendimle barıştım.
- Hayatta başıma gelebilecek her kötü şeye karşı çok güçlü bir silah keşfettim ; dalgasını geçmek.
- İki kez hastanede bebeğin başında bekledim ve çok korktum.
- Kıskançlıkla barıştım, ve beni terk etti.

Peki 2011 yılından neler bekliyorum ?
Şimdi şekerim her şeyden önce , 2011'in Oğlakların yılı olacağına dikkat çekmek isterim. Bu nedenle beklentilerim büyük . Ama gene de yazmam gerekirse ;

Bu sene , kesintisiz tüm aileme ve bana sağlık diliyorum. Çok paralar kazanıp çok başarılı olmak istiyorum. Kendimi daha bir sevmek istiyorum. Ailece sağlıklı, mutlu, huzurlu ve bir arada olalım istiyorum .
Tabii spesifik olarak da istek listem var ama, onu da belki bir ara yazarım.
Neyse , ho ho ho! Mutlu Yıllar !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder