30 Ekim 2009 Cuma

Doğuma 4 Gün Kala...


Kısa Kısa notlar...


- Oturduğum yerden kalkamıyor, yere düşen hiç birşeyi yerden kaldıramıyor, yatakta sağdan sola dönerken bildiğimiz acı çekiyorum. İstediğim gibi hareket edip acı çekmemek şu an için bir lüks

- Abartısız yarım saatte bir işiyorum .

- Bebek artık içimde kafasına göre takılıyor, sağa sola savruluyor, kendini ordan buraya zıplatıyor ve bazen kafasını tehlikeli bir biçimde aşağıya doğru ittiriyor. Bebek çok çılgınsın ama çarşamba sabaha kadar beklemelisin.

- Ayaklarım iki şekilsiz yastığa benziyor. Nikah yüzüğüm parmağımın birinci boğumuna kadar bile gelmiyor. Ayrıca bir teyzeymişcesine gıdılandım .

- Saçlarım uzun zamandır olmadığı kadar gürleşti ve uzadı ve bir tek tel bile dökülmüyor.

- Hayatımda yemediğim tatlıyı yiyorum. Evde tatlı olmayınca hüzünleniyorum.

- Hayattan tek bir beklentim var.

- Genel anesteziden ürküyorum. Ölürsem kalırsam diye uyutulmadan önce son bir sigara içsem mi diyorum. Bırakalı üç sene olmasına rağmen son bir sigara içmeden ölürsem gözüm açık gider mi diyorum..

- Artık bebekle tanışmak istiyorum.

- Beni görüp " Hehehe son rahat günlerin anan ağlayacak, hayatın değişecek, mahfoldun kızım sen " mealinde konuşan tüm çocuklu karılar . Size tek bir lafım var .. Fak yu , Fak yu and Fak yu !

- Kuruntular ve pimpiriklerle uğraşıp duruyorum. Pozitif düşünce kazanır diyorum, let it be diyorum ve çok uzatmıyorum bu kuruntuları.

- İçinden gelen olursa Çarşamba sabahı bana dua etsin, valla sanıyorum ihtiyacım var.


6 yorum:

  1. emin ol ki edicem. ve tebrik ediyorum şimdiden...

    YanıtlaSil
  2. Hayırlı olsun.Bugün geliyor demek bebek :)Dularım seninle.
    Sevgiler ve kolaylıklar diliyorum Lale Zeynepcim :)

    YanıtlaSil
  3. Sevgili Lale,
    Umarim her sey yolunda gitti ve bebek su an aramizda saglikla?
    Mutlu huızurlu bir omur diliyorum bebise...
    Yolu acik olsun...

    YanıtlaSil
  4. İyi dilekleriniz için çok teşekkür ediyorum, bebek de ben de gayet iyiyiz, herşey yolunda...

    YanıtlaSil
  5. o zaman bu gün doğumdasın,belkide şu an aldın o muhteşem varlığı kucağına,kızlarımın doğdukları günleri hatırlıyorumda.........şu an dünyadaki en mutlu insansın o zaman.

    YanıtlaSil