21 Temmuz 2010 Çarşamba

Doktor


Ya bebeğe yeni bir doktor bulmalıyım, ya da kendime çekmekle aşınmayacak bir sabır tespihi . Nerden mi çıktı ? Kendini halt sanan doktorlar lotaryasından çıktı efendim . Anlamadınız mı baştan başlıyım.

Doktorumuz hoş bir hanım, hastanemiz de güzel, isimli, güven telkin eden bir ticarethane. he, bebiş iyi olsun gerisi beni alakadar etmez sigorta var sonuçta . Bir de tabii kışın soğuk alıp 3 gün hastanede yatınca bebek, her anlamda daha titizim ya da daha evhamlıyım ya da manyaklık sınırlarında dans ediyorum bilemiyorum.. Yani sonuçta normal bir bebek annesiyim, çok aşırı bidurumum yok.

Ama ne zaman dünyalar sempatiği doktor hanıma gitsek, bir kestirme çabaları. Hani muayene 10 dakikadan fazla sürerse başımıza taş yağacak sanki. E hadi ona da eyvallah, bu yakada yeniyiz doktor bulamayız . Sorulan sorulara bu da sorulur mu bakışları. Şunu mu yedirsem bunu mu yedirsem desem, bir eksik ne yedirirsen yedir demesi yani. Ters kadın. Evet şu an çirkinleşiyorum , buyrun;

Bana bak tıp okuycam diye gençliğini yemiş , sonra da hazmedememiş suratsız kadın! Sen orda vakıf gureba hastanesinde mesai yapmıyosun, kimbilir o hastanenin kadrosuna girebilmek için ne kadar yırtındın ve ayda kaç bin milyar tl alıyosun. Bi zahmet sorulan sorulara adam gibi cevap ver , ve sanki azıcık konuyla ilgiliymiş sana muayeneye gelen bebeği de önemsiyomuş gibi görünüver. Sevimsiz. Gıcık. Tipsiz.

Bu Türk ddoktorlarına House, Grey's Anatomy filan izlettirmeyin kardeşim, hepsi kendini zekice ve ters cevaplar vermek zorunda hissediyor , bir artizlikler bi bişeyler, te allaım yaa.

Neyse bana yeni bir çocuk doktoru lazım galiba ya bununla birbirimize girmemiz sanırım yakın.

6 yorum:

  1. Merhaba, tesadüfen keşfttim blogunu. Keyifli bir buluşma oldu benim için.

    Kızımız 1 yaşında ve biz doğduğundan bu yana oturduğumuz semtte bulunan özel bir hastanenin çocuk doktoruna sigorta kapsamında gidiyoruz. Tatlı bir bayan doktor ve kızım da alıştı ona. Kızıma da bize de oldukça nazik davranıyor.

    Ben gitmeden önce aklımızdaki tüm soruları kağıda yazıyorum ve rutin muayene bitince kağıdımı çıkarıp soruları sıralıyorum. Gülümsüyor ve tek tek cevap veriyor. Biliyorum ki o da bu da sorulur mu diye düşünüyor ama bize bunu yansıtmadı bugüne kadar.

    Yazdıklarını okuyunca, bence en doğru kararı almışsın. Bizimki gibi sabırlı, sakin ve de ilgili bir doktor bulmanızı diliyorum.

    YanıtlaSil
  2. Defne Selam, lütfen istanbul anadolu yakasında oturduğunuzu söyle :)

    YanıtlaSil
  3. Üzgünüm, ben Ankarada'yım.

    YanıtlaSil
  4. Tüh , İstanbul'da isen doktorun adını soracaktım hevesle :)

    YanıtlaSil
  5. Merhabalar..
    Blogunuzu yeni kesfettim bir arkadasiminki araciligiyla... Ilk de bu yaziyi okuyuverdim.. Benim henuz bebek ile ilgili bir tecrubem yok ama doktorlarla ben de yasadiklarinizi zaman zaman yasiyorum ve aynen suratsiz bana ters davranana ben de ters davraniyorum.. Ben 6 yil tip kitaplari okumadim siz bu hizmeti vermek icin okudunuz dedim gecen bir tanesine.. Ya ayagim burkulmus 3 hafta olmus gecmemis ikinci defa gittim. Bana dedigi "gecer gecer, zaten filmde cektirmissin kirik cikik yokmus.. Bosuna gelmissin" E be kendini adam zanneden doktorum - bir de ozel hastane burasi devlet de degil- 3 hafta boyunca bir insan ayagi sis gezmisse ona gececek bile olsa "sizin ayaginiz kotu burkulmus,uzerinde de fazla gezmissiniz iyilesmesi 6 ile 8 haftayi bulabilir" deyiver bir de krem yaz benim icim rahat etsin (bunu gittigim ikinci doktor yapti) degil mi ama..
    Defne'nin yaptigi kagida yazma olayini ben de yapiyorum, bu ara annem kanser tedavisi gordugu icin abuk sabuk da olsa bir suru sey geliyor aklimiza sonra unutuyoruz. Ben de liste yapiyorum sagolsun doktoru cok guleryuzlu ve her soruya gayet sakin cevap veriyor..
    Umarim en yakin zamanda duzgun bir cocuk doktoru bulabilirsin, kulagimda olsun duyarsam ben de yazarim sana..:)

    Ayy ne cok ayzdim amma dertliymisim..:)

    YanıtlaSil
  6. Selamlar, ben Maslak'ta oturuyorum ve en iyi doktor en yakın doktordur inancımdan dolayı Acıbadem Maslak ticarethanesine gidiyorum. Gülümsemeyin günümüzün şartlarında tüm özel hastaneler birer şirkettir ve kar amacıyla faaliyet gösterirler. Bunu kabul ederseniz bi miktar rahatlama oluyor :)))))
    Şaka bi yana 10 aylık bebeğim Ateş'i doğduğu günden beri Ebru Tuğrul Sarıbeyoğlu'na götürüyorum ve çok memnunum. Ateş'in belirgin bi sağlık sorunu yok o yüzden daha kolay bir hayatımız var ama doktor görüşmemiz yarım saat sürüyor, doktorumuz saat kaçta neyi yedirmemiz gerektiğinden nasıl hazırlamamız gerektiğini detaylı şekilde anlatmaktan kaçınmıyor ve en kocakarı söylentisi sorularımı bile ciddiyetle yanıtlıyor.

    YanıtlaSil