1 Haziran 2010 Salı

Ay Neler Oldu Neleer...


- Bir haftadır babam bizdeydi. Bilmiyorum ben orada değilken İzmir'de zaman hiç akmıyor mu ama babam ne zaman gelse sanki ben hala 18 yaşındayım gibi. Manyak mıyım neyim.

- Torun sevgisi is bambaşka really indeed actually.

- Adalar gittik torun tombalak. Oğlum şaşırtıcı uslu tavırlarda bulundu ve babam Büyükada'nın en kazıkçı balıkçısında bir ufak içmeyi başardığı için eve babamın bir koluna ben bir koluna bebek girerek gelebildik .
- Evet oğlumu resimdeki gibi şebekimsi giydiriyorum. Çünkü hep bebek terminatöre benzeyen bir evlat istemiştim. Şimdilik yeterli potansiyel var gibi görünüyor.

- Sevdiğim bir arkadaşım evlendi nikahına gittik. Eski işyerinden insan manzaraları ve hatta hayaletler geçidi gibi idi. Mutluluklar diliyorum tekrardan :)

-Hafta sonu kayınvalidemler geleyoor , geleyooor, geleyoor amman...

- Minik tosuncuğumu pazar günü bir tanıdığın 2 yaşına giren çocuğunun doğum günü brunchına götürdük. Bir sürü minik insanın kahkahalarla sıraya girip palyaçoluk yapan kızcağızı hayatından bezdirmesini kucağımda bana çifteler atarak neşeyle karşıladı evladım. Pek eğlendi. Bu arada ne alaturka bir insansam hemen doğum günü pastasından filan kırıntı kırıntı yedirdim yavruma. Millet bizimle yaşıt bebeğine havuç püresini bile 40 kere okuyup üfleyip yedirirken benim çikolatalı pasta ve cevizli kek yedirmem garip bir hamle oldu sanırım. Uff zaten 2 gündür de ishal ya.. Neyse kapatalım bu konuyu...

- Şimdi inanılmaz eskidi artık bu konu ama LOST'U İZLEDİĞİM SAATLERE YAZILAR OLSUN SANA DA YAZIKLAR OLSUN J.J! Final nasıl olurmuş görmek isteyenleri de Grey's Anatomy'nin sezon finaline davet ediyorum efendim. O ne finaldi anasını satıyım be. Yemin ediyorum rüyama bile girdi. Böyle de dar bir hayatım var bu arada dizileri filan bir de rüyamda seyrediyorum.

- O değil de kardeşim sevgilisiyle kavga edip duruyor hiç hoşuma gitmiyor ya . Ben napiyim bi de bana ne düşer..

- Onu bunu bırakın bebek diş çıkarıyo galiba geceleri ağlayarak uyanmalar, gözümün içine bakarak dudağını yemeler, acı çeken minik bir surat, elimi çiğnemek istemesi... Çıkın artık pis dişler yeter ya.

- Son 8 kg'yi de verip hayatım boyunca kilo vermekten bahsedilen her ortamdan kaçmak istiyorum. Kaçmadan önce de bir tükürebilirim, o kadar sıkıldım çünkü. Hatta sadece tükürdüğüme de şükredin.


That's All Folks!

1 yorum: