24 Mart 2009 Salı

İstifa etmek için 20 neden


1- Başkasının cebi dolsun diye çalışıyorsan ve o başkasından açıkçası pek de hazzetmiyorsan

2- Kendini bazen köle gibi hissediyorsan, her yönüyle sömürülüyorsan

3- Çalışma zamanın günde 11 saatten ve haftada 5,5 günden fazlaysa

4- İşinde severek yaptığın bir tek şey bile sayamıyorsan.

5- 1 sene sonra bu işyerinde nerede olmak istersin sorusuna bön bön bakarak cevap veriyorsan

6- Yönetici olarak başında normalde selam bile vermeyeceğin insanlar varsa

7- İşten ayrılınca ne yapacağını planlamışsan

8- Yeterince birikmiş paran varsa,

9- En son ne zaman huzurlu ve dinlenmiş hissettiğini hatırlamıyorsan

10- Sağlığına ve insanlarla ilişkilerine iş hayatın zarar vermeye başladıysa

11- Son 3 senenin nereye uçup gittiğini hatırlamıyorsan

12- işyerinde başarılı olmak ile başarısız olmak arasında hiçbir fark yoksa

13- Sen de daha fazla potansiyel olduğuna inanıyorsan,

14- Yarın ölürsen daha istediğin çoğu şeyi yapamamış olarak gideceğini düşünüyorsan,

15- İşyerinde saygı yoksa,

16 - Sen gitmezsen birgün onlar sana güle güle diyecekse,

17 - Değiyor mu bunlara diye sorduğunda cevap belliyse,

18 - Sorunların kaynağı sadece bir kişiye bağlı ya da bir sürelik değilse,

19 - Bırakıp gitmeyi ilk defa deneyeceksen,

20 - Borcun yoksa,


Bence artık bırakıp gitmenin vakti gelmiş olabilir.

3 yorum:

  1. 7, 8 ve 20. maddeler başlı başına ötekilere engel olabilen maddeler malesef ama diğer 17 maddeye cevap "Evet" ise bu üç maddeyi de insan düşünmeyiversin artık :)

    YanıtlaSil
  2. Gülümseyerek okudum, 20 maddenin hepiciği de geçerli olur mu yav diye. Hatta ben "Durup durup fiziksel zarar vermeyi aklından geçirdiğin iş arkadaşların varsa..." diye bi 21. madde eklemek istiyorum.
    1 Nisan itibariyle işimden ayrıldım. 15 senedir ile defa ara veriyorum ve keklik gibi sekiyorum. Harikayım. Meğersem mutlu bi insamışım ben be.

    YanıtlaSil
  3. Bengi, aramıza hoşgeldin diyeyim o zaman. İş hayatından sonra kendimi yeniden doğmuş , başka bir kadın olmuş gibi hissediyorum. Zamanım ve enerjim sadece sevdiğim insanlara ait artık :)

    YanıtlaSil