9 Aralık 2011 Cuma

Geçen Hafta Sonu

Geçen Hafta sonu gayet neşeli bir şekilde giyindik, süslendik, tosunu koltuğuna bağladık ve arabamıza binerek tıngır mıngır yola çıktık. Trafiğin berbatlığı ve havanın soğukluğuna aldırmadan hafta sonu keyfi için plan yapmaya başladık. Biz derken Kocam ve ben yani, tosun araba camından boş boş bakmakla meşguldü.

Neyse efendim, yemek mi yesek, alışveriş mi yapsak, uzun zamandır uğramamız gereken arkadaşlara uğrayalım mı, amannn boşver derken , arka koltuktan, yani nasıl tarif etsem "Böghhhh" diye bir ses geldi . Yerimde fırlayıp arka koltuğa , tosuna bakınca kendi kusmuğu içerisinde oturduğunu ve korku dolu gözlerle bana baktığını gördüm.

Trafikte sağa çekip durduk, arka koltuğa geçtim. Ama ikimizde o derece panik olduk ki, trafikte ilerleyemiyoruz, Eren dakika başına dolu dolu kusuyor, bebek koltuğuna bağlı ve eğilemiyor. Koltuk, üstü başı, ben de aynı şekilde kusmuk içindeyiz. Ne bir torba, ne bir peçete hiç bi şey yok yanımızda. Çocukcağız elime kusuyor, öyle kalıyorum.

Neyse , Allah yardım etti eve döndük. Eren'i bir güzel yıkadık. Yağsız bir tost yaptım , yedi. Günün geri kalanı sakin geçti ama bu da bana ders oldu. Arabaya artık acilinden bir kusmuk seti koyacağım.

Her rezilliğin üzerine, bir kocam eve gelince açım diye tutturdu , tabii o başka bir neşe konusu.

Uff ne kusmuk yazı oldu bu. Neyse ,idare edin artık yazasım geldi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder