28 Eylül 2011 Çarşamba

Kuzey - Güney - Doğu - Batı


Kuzey - güney'in başlamasını bekliyorum. Dizi hakkında sarkastik bir tespit yapacak filan değilim , gayette düz mantık türk kadınıyım , hoşuma gidiyor. Yalnız o başroldeki kız , olmamış mı ne ? Sanki ağzının içinde yutamadığı bir lokma varmış gibi konuşuyor, ben izlerken geriliyorum.

Ayrıca hangi gen havuzuna binaen bu ikisi kardeş olabiliyor anlamadım , valla ben o anneye biraz şüpheli gözle bakarım arkadaşım .

Bir de bu Kıvanç nasıl zayıflamış , neden bunu bizlerle paylaşıp 20 röportaj ermiyor, 10 televizyon programına çıkmıyor , kendi adını verdiği %100 zarasız bitkisel zayıflama hapları çıkarmıyor ? Para kazanmak istemiyor mu, ya da daha akıl edemedi mi çocukcaaz? Kıvanç , o menejeri kov ve beni dinle bebeğim, daha meşhur olamazsın belki ama daha fazla para kazanabilirsin...

Doğuştan gelen bir talihsizlik mi yoksa şans mı bilemeyeceğim durumla her zaman zengin , şımarık , hafif saftirik kız rollerini oynayacak olan Bade İşçil , en son durdurulamaz bir şekilde yürüyordu bildiğim.

Rolüne uymuş da , şimdi yani , kim bakar Güney ' e , kim takar Yalova Kaymakamını , kuzey dururken allasen. Bizi mi kandırıyonuz ya?

Hayır daha da önemli yazacak yüz milyon şey var, kalktım Cengiz Semercioğlu'ndan beter TV yazısı yazdım.

Boş insanım vesselam .

1 yorum: