10 Ocak 2010 Pazar

Gelecğini Merak Edenlere


Hepimiz çılgınca geleceğimizi merak ediyoruz değil mi? Ne olacak, ne getirecek , beni bekleyen nasıl bir gelecek ? Hatta yaşamayı geleceğe ertelemeye kadar yanılıyoruz bazen, "şimdi"den vazgeçip gelecek güzel günlerin hayaliyle yaşıyoruz. Bu yoldaki en büyük yardımcılarımız da fallar, burçlar, dibinde telve kalmış kahveler ve bir masaya dağılmış tarot kartları. Bunların cazibesine hayatının bir döneminde de olsa kapılmamış bir kadın düşünemiyorum.


Benim şahsi fikrim bir klasikten yana bu konuda ; fala inanma , falsız da kalma. Buradan yola çıkıp size yorumları oldukça doğru çıkan bir siteyi önermek istiyorum. Susan Miller'ın yazdığı http://www.astrologyzone.com/

Sitede her ay için burçlara özel uzun uzun yorumlar var. Kadının anlatış şekli de hayli bilimselimsi. Mesela diyor ki bu ay şu şu tarihlerde bilmemne gezegeni seni sinirli yapacak sevgilinle kavga etme, efendim şu tarihte falanfilan açısı sana para getirecek, zam isteyeceksen o gün iste.

Neyse, ben siteyi bayağı eğlenceli buldum. Site ingilizce ama ingilizceniz yoksa google translate ya da yardımsever bir ingilizin çevirmenliğiyle okuyabilirsiniz sanırım. Özellikle burçları uzun uzun yorumladıktan sonra sonlara eklediği özet kısımları hoşuma gitti.

He, üşeniyorsanız , hep beraber ayın 15'ini bekleyelim, aynı zamanda doğumgünüm olan bugünde, Susan'cığımın dediğine göre biz Oğlaklar için çok önemli dönüm noktaları olacakmış. Doğru çıkarsa sizden saklayacak değilim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder